Sommaravslutning på dagiset...

Idag har det inte varit en lugn stund. Jag var på dagiset innan till tolv, håller ju på och ta igen de missade VFU dagarna. Bara två kvar nu sen är de klart! =) Sen hämtade jag barnen vid två. Vi gick hem och fikade och åt resterna från pizzan som blev över från igår. Sen städade jag lite, vek in lite tvätt och så.

Sen vid halv sex kom min mamma och syster. Ikväll hade dem nämligen sommaravslutning på barnens dagis. Så vi hade picknick i solen. Barnen sprang omkring och lekte och sen gik vi en naturrunda med olika uppgifter man skulle göra. Tindra tyckte det var så roligt att hon gick rundan tre gånger. Haha! Sen när vi kom hem tog vi en kvällsfika och badade barnen. Nu ligger dem och sussar söt! =) Jag sitter och kollar på tv, ska hoppa ner i ett varmt bad sen tänkte jag..

Två bilder från öland:

Tindra med en av hundarna



Mille är glad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0