Jobbkris!!

Såå, nu är jag hemma igen. Var en runda på universitetet och skrev ut en massa viktiga papper. Vår skivare har typ gått sönder eller nått?!! Vet inte vad som är fel och orkar inte krabba med den heller.. Sen kvart över ett hade jag ett möte med vikarieförmedlingen. Det gick bra, vi skulle egentligen ha gruppintervju men vi var bara två stycken, så det blev mer att vi satt och diskuterade lite. Hon sa dock att det förmodlingen inte kommer att bli så mycket i sommar. Dem flesta förskolorna har stängt och dem brukar fixa vikarie själva. Men till hösten så kommer det mer, och det är mer det jag vill. Jag vill hoppa in lite då och då och få en extra slant i månaden och dessutom få mer erfarenhet.

Om en liten stund ska jag hämta barnen på dagiset. Ikväll smiter vi upp till min mamma. Jag tänkte laga lite köttfärssås till dem. Mamma slutar ju inte försen nio och är väl hemma halv tio. M åkte ju till öland idag och fick hoppa in första dagen på hans nya jobb. Mitt jobb sket sig, för att chefen inte vill betala ut så mycket som jag ska få enligt löneavtalen. ARG!! Lite skillnad på 70 kr/tim och 108 kr/tim.. Aja, nog om de! Vi ska ner till öland i helgen okså och då ska jag åka runt och lämna mitt CV till alla typ. Dem söker ju fortfarande folk lite varstans så det är ingen panik än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0