Migrän, kom aldrig mer tillbaks...

Jag har legat sjuk sen i måndagskväll. Fick en av de värsta migränanfallet på flera år. Fy så hemskt det var! Vaknade igår fortfarande med huvudvärk och mådde så otroligt illa! =( Sen låg jag på gränsen till feber hela dagen igår också. Men är det inte så att man kan få förhöjd temp när man har migrän eller är det bara jag som är ute och cyklar?! Idag mår jag lite bättre iallafall. Har fortfarande ont i magen och känner mig helt utpumpad! Tur att det har varit lite mulet och tråkigt väder nu när man har legat inne och bara mått skit. Hatar att vara sjuk när det är fint väder ute!

Vad har vi gjort sen sist då? Nja inte så mycket. Vi har rensat och röjt här i lägenheten. Vi rensade även i förrådet och drog en tripp till återvinningscentralen med en massa skräp. Idag vet jag inte vad som händer. Kanske går ut en liten rund med barnen, vi får se..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0