Vi kan mätta en hel armé.. nästan iallafall..

Idag kom mamma hit och vi ställde oss och gjorde en massa köttpiroger. Jätte bra att ha i frysen så man lätt kan ta sig en till lunch eller ta med sig en till univesitetet. Första gången vi gjorde det men det gick jätte bra. Och dem blev ganska store, större än vad vi trodde att de skulle bli. =)

Så nu sitter jag här framför tvn med datorn i knäet. M har åkt ut till campus, jag är hemma med båda barnen. Är trött och sliten. Tindra har haft jätte jobbig hosta, och varken hon eller jag har fått mycket sömn de senaste dagarna. M och Mille sover ju som en stock, och hostmedicinen hjälpte inte mkt...

Så fort barnen har somnat ska jag göra iordning en kopp te och ta lite god frukt och mysa under en filt i soffan. M skule oma hem innan elva. Då ska vi titta på skräckis! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0