Nytt schema, mer tid...

Idag hade vi vårt första seminerium på den nya kursen. Förra veckan började vi ju inriktningskursen. Det blir riktigt slappt alltså! Vi går typ tre gånger i veckan bara någon timme. Jag klagar inte. Har nästan haft dåligt samvete för att jag knappt har haft tid med barnen. Vi har haft en del långa dagar och när jag väl har varit hemma har det nästan bara vart plugg som vari ett måste. Man har hämtat barnen vid fyra, fem. Kommit hem och börjat med maten, medans dem har lekt själva eller tittat på disney chanel. Sen har man haft en timme efter kvällsmaten att mysa med barnen innan dem ska nattas..

Så nu när mitt schema ser lite bättre ut, ska jag försöka ägna så mycket tid som möjligt med mina knoddar! =) och självklart men uppdatering i bloggen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0