Jag är duktig!

Jag känner mig så duktig idag! Jag har påbörjat skriva min hemtenta, och är färdig med den första sidan. Hurra! Fan vad bra jag är! Men jag har fortfarande panik, känner mig stressad, men jag har ju trots allt två veckor på mig nu! Men det känns som alla har börjat, och jag hade verkligen inte en enda lucka ledig för plugg nu under julen och nyår. Puh!

Från och med nu ska jag skärpa mig! =)

Just nu håller jag på med maten. Det blir ungsbakad lax, potatis och kall sås med rom, rödlök och vitlök i. Sen ska det egentligen vara ruccula i också, men det hade vi inte hemma idag. Och snart kommer Wictoria. Hon ska köpa vårt skötbord, babysitter och babygym. Det har bara stått i källaren och skräpat. Och vi ska inte ha några barn på några år nu, så de va lika bra att få det sålt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0