Falsksång och gallskrik!

Idag fyller M 25 år! Uh! Han börjar bli gammal, hehe! Jag gick upp en halvtimme innan hans klocka skulle ringa. Gjorde iordning frukost på sängen med tända ljus och han presenter. Han ville ju egentlien bara ha pengar i kontant. Men tyckte det var lite tråkigt. Så när vi var på City Gross igår köpte jag ett Wii spel till honom: Super Mario Bros! Han har ju tjatat om att han har velat ha de så! Sen fick han 1400 cash i ett roligt kort..Barnen var med och sjöng, eller nja Tindra sjöng inte för vi hade ingen tårta och hon menade på att man måste ha en tårta om man ska sjunga "Ja må han leva..". Och Mille blev jätte arg för han ville ju ha Ms mackor som jag hade brett på hans frukost bricka. Så det blev att jag sjöng helt själv, och Mille skrek. Roligt sätt att vakna på liksom! Jag sjungandes i min bästa falska ton och Mille gallskrikandes efter Ms mackor..

Nåja. Nu är barnen lämnade på dagis iallafall. Nu ska ja börja baka på tårtan som vi ska ha sen när M kommer hem från universitetet. Sen ska jag råplugga! Ikväll kommer Ms föräldrar hit också, då blir det ännu mer tårta.

Och på lördag då blir det feeeeest! ;oP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0