Bort snööö, tack! Snälla?!

Idag har vi inget i skolan, men barnen är lämnade på dagis någon timme iallafall. Har en del saker att fixa med idag. Har ringt några viktiga samatal. Ska börja städa strax, skriva ut dagisschema och fylla i det innan jag hämtar barnen. Hämta ut ett paket från adlibris som kommit idag. Undrar när mina skor kommer?! Usch, vill att snön ska smälta bort nu, så man kan använda lite högre klackar på skorna. Helt omöjligt ju när det är halt och snö.. Jag köpte ju tre par skor när jag var i England i höstas. Men jag har använt skorna typ en gång var sen dess på grund av det här jäkla tråkvädret!!








Vill börja gå in high heels nu... =)


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

diggar dom första!! :D

2011-02-08 @ 19:13:03
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0