Matad med spruta...

Jag börjar få ont i min hals, så jag har suttit och pimplat hallon te med honung hela dagen. Just nu sover båda barnen och jag har suttit och skrivit på min kära hemtenta. Kände att jag behövde en paus nu bara. M är i skolan och skriver en dugga, han kommer väl ikväll. Så då kan jag plugga mer ostört.

Båda barnen börjar bli bättre. Dem är piggare, men har fortfarande för ont att äta någonting. Vi har lyckats att få i dem en hel del vanilj yoggy med hjälp av en spruta. Det har funkat ganska bra. Det är bara Tindra som har lite ont att svälja fortfarande. Att dem ska ha sån otur att få svinkoppor i munnen och ner i halsen. Det måste ju göra förbannat ont..

Nä, nu måste jag fortsätta plugga, får passa på så länge dem sover..






UPDATE: Detta inlägg skrevs innan idag, men blev aldrig publicerat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0