Tappat rösten...

Stackars lille Mille han har tappat rösten. Han går omkring och kraxar här hemma, tror han har lite feber också. Så barnen är hemma idag igen. Tur att jag har inläsningsdag idag iallafall. Imorgon ska jag ha musik, ska bli kul. Idag måste jag få lite pluggat, har en del att läsa.

Idag fyller min mamma år, vi ringde och väckte henne och sa grattis, jag och barnen. Sen kom hon hit och vi tog en fika. Hon tog bussen till jobbet nyss. De är många som fyller år nu alltså! Idag mamma, nästa vecka magda, nästa vecka igen min bror. Sen om exakt en månad fyller Tindra 3 år! Fatta 3 år!!! Och innan dess fyller Milian 2 år!! Usch! Dem är inga små bebisar längre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0