Nu tar jag helg...

Nu har jag äntligen helg! Igår tog jag farväl av alla barnen på förskolan som jag har varit på. Fick både pussar och kramar och det var nästan lite sorligt, för jag vet inte om jag kommer tillbaks nästa VFU eller inte. Vet inte alls hur det ser ut faktiskt.

Idag jobbade jag på hotellet, tanken var ju att jag inte alls skulle jobba. Men men, nu blev det som det blev och jag är ledig imorgon iallafall! Ska bli sååå skönt att få sova ut lite, om det så än bara blir en timme extra. =) Efter jobbet träffade jag min mamma som hade två timmars rast från jobbet. Så vi gick en runda i stan och in i några affärer. Har letat och finkammat de flesta klädesaffärerna efter en klänning att ha anntingen på julafton eller nyår, (jag har ju mina glittershorts som en packup) utan at hitta någonting! Men idag så gick vi in på JC och jag hittade en klänning som både satt bra och var jätte fin, ganska enkel, svart och lite transparent. Så ska köpa lite coola smycket att matcha med, så det blir lite mer glam! =) Sen hittade jag en billig och snygg svart kavaj som jag ska köpa imorgon. Har ju en check som jag har fått från HM, så tänkte uttnyttja den. =)

Seeen blir det inte mer shopping! Jag lovar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0