Nu är det fredagsmys...

I morse när jag vaknade hade jag så fruktansvärt ont i nacke, axlar och en bit ner på ryggen. Måste ha legat konstigt inatt eller nått. Sov inget vidare heller. Så efter jag hade lämnat barnen skulle jag bara "vila" mig en stund framför tv innan jag började plugga. Det slutade med att jag somnade och sov i tre timmar. Haha! Helt slut var jag!

Idag har vi tvättat och röjt lite. Åt hamburgare till kvällsmat så barnen blev ju nöjda! =) Ikväll blir det att slappa framför tvn hela kvällen. Ska titta på idol finalen. Vet inte riktigt vem jag vill ska vinna. Har ingen självklar favorit detta året. Jag tror att det avgörande kommer att vara hur bra dem är ikväll.. Så vi får se.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0