Jullov...

Idag jobbade jag på hotellet, sista dagen nu innan vi åker till England. Så sista dagen på jobbet för det här året. Hehe! NUU börjar min ledighet på riktigt och det är såå skönt! Jag har iofs lite plugg att göra, men det är inte så farligt mycket. Inga inbokade jobbdagar eller skoldagar fram till den 6:e Januari känns ju inte helt fel måste jag säga! =)

Imorgon ska jag till stan och leta efter lite julklappar, har fortfarande inte köpt till några andra förutom till barnen. Men de flesta kommer vi faktiskt att köpa i England, blir ju lite roligare då! Sen på kvällen ska jag plugga. Sen på lördag tidigt på morgonen åker jag, M och barnen ner till Blekinge, till Olofström för att fira lite "jul" med min farmor hennes man och min pappa. Så det blir en lite mini-julafton där, en vecka för tidigt! Hehe! Sen kommer vi hem på söndag och då ska det storröjas här hemma och packas, för vi åker tidigt på måndagmorgon. =) 4 dagar kvar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0