Julfest på Herr Nilsson...

Behövde inte sitta så länge i skolan idag, skönt de! Vi kommer att jobba hemmifrån nu tills Onsdag, då ska vi vara klara med vår individuella del i grupparbetet. Och jag är ju så gott som klar, ska bara skriva min analys och rätta till lite saker.

Vid fyra ska jag hämta barnen, sen blir det tillbaks till förskolan igen. Ikväll mellan fem och sju är det nämligen julfest på Milians avdelning. Jag och M har ju anmält oss, men M ska ha prov imorgon så han visste inte om han kunde gå trots allt. Så min mamma går med mig istället isåfall. Vi får se! Barnen fick gärna klä ut sig så ska rota runt i deras gaderob och se om jag hittar deras tomtedräkter och sen framför allt se om dem passar. =)

Gamla bilder på barnen:


Tindra som tomtegumma...


Mille med tomteluvan (ignorera texten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0