En massa leksaker...

Dags för lite uppdatering kanske?! Det har varit lite svårt att få tillgång till datorn här, vi är tre stycken plus barnen som bråkar om datorn.. =)

Nu är iallafall julafton och juldagen avklarad. Barnen har fått så många leksaker så det blir till att rensa bland deras gamla när vi kommer hem. Tindra fick: kläder, docka, två dockvagnar, lego, godis, frisördocka, badrock, my little pony set. Milian fick: kläder, grävmaskin, tre vånings garage, en massa bilar, badrock, lego, godis, gitarr med mikrofon, buzz lightyear gubbe. DE blir lite fler julklappar till dem när vi kommer till London. Sedan ska dem få de stora paketen från oss när vi kommer hem + från min familj. Sedan fick dem en del hos min farmor bl.a. filmer, böcker, kläder, barnen fick varsin blixten McQueen bil som låter och kör runt. Tindra fick en gående valp och Mille fick ett råttspel. =) Så ja en hel del har dem fått!

Själv har jag hitills fått 1500 kr sammanlagt, ett par skinnvantar, en sjal, en halsduk, smink, en lampa, raggsockar, presentkort på H&M, chokladkartong. Sen det där spelet från M.. =)


Tog tyvärr bara kort med kameran på julafton, så har inge bilder jag kan lägga upp just nu! Men vi har haft en väldigt trevlig julafton och juldag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0