En heldag i skolan...

Idag satt vi i skolan från nio till fyra och skrev på vårt grupparbete. Och det gick ganska bra, även fast det spårade ut lite ibland. Haha! =) Det känns som denna dag bara har sprungit iväg, känns som jag inte har hunnit med någonting här hemma. Men tack vare att vi var så duktiga oh effektiva med grupparbetet idag, behöver vi inte åka till skolan imorgon. Så imorgon får jag ta igen allt som jag inte hunnit med de senaste dagarna, som typ att laga snickers.. Haha! Har fortfarande inte hunnit med de! Men det SKA bli av imorgon! Ska även tvätta imorgon mellan tre och sju..

Så nu tar jag helg! Typ iallafall...


Usch! Hatar mitt hår här. Mitt hår blir bara bra när det är nytvättat men jag vill inte tvätta det varje dag då det sliter på håret och mitt hår blir så elektriskt! Därför är jag sååå glad över min nya wave maker! Använde den idag. Kan visa bild på hur håret blir lite senare... =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Menar du att vi spårade ut?? nä jag tycker vi var så himla seriösa från början till slut... haha! ;-)

2011-12-08 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0