Vattenkoppor here we come!!

Idag började man tidigt ute på Universitetet nämligen kl 08.00. Så fick ta bussen redan tjugo över sju, riktigt segt! Men det tar ju över en halvtimme härifrån till universitetet. Det är liksom på andra sidan växjö. Sedan fick vi information om vår VFU, praktik. Jag hoppas verkligen hamnar i Växjö, man kan ju hamna över hela växjö stift. Typ ända ner i Lessebo och upp till Gnosjö!? Men dom borde ju ha lite överseende när man har barn tycker man!

Efter elva hade vi fyra timmar till nästa föreläsning, fick skjuts hem av Sofia. Men bestämde mig att hänga med M ner till stan direkt efter jag kom hem. Han skulle ändå ner dit. Så det blev lite shopping idag. Fyndade bl.a ett par skor för 99 kr, och dom kostade egentligen 449 kr. Tack!

När jag blev färdig ringer dom från dagis och säger att Tindra har fått små plitor över rumpan och ner på låren, och dom tror att det kan vara vattenkoppor. Great! Skippar sista föreläsningen och tar bussen hem för att hämta barnen. Var precis nere vid BVC och mycket riktigt, Tindra har fått vattenkoppor, och det är bara en tidsfråga innan Mille har det också. Så nu blir det till att stanna hemma en tid, jag och M får turas om och vi kommer nog behöva en del hjälp av våra nära och kära nu.

Nåja, detta brände jag nästan alla mina födelsedagspengar på:

Jeans med skinndetaljer



Mysig kofta



Classy skjorta med svart sidenband



Dagens fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0