Shit vad jag måste plugga nu...

Dagarna flyger förbi. Har varit i skolan nu Måndag och Tisdag. Hade seminarie igår och det gick skit bra! Ska he det på fredag igen, och då ska vi läsa fyra kapitel, typ fem artiklar och tre olika läroplaner. Kan tänka mig att allt tillsammans är på över 300 sidor. Jag har två dagar på mig! Tufft!

Idag ska vi storhandla. M ska på jobbmöte nere i stan, så medans han är där ska jag nog shoppa lite. Har 400 kr kvar att slösa från mina födelsedags pengar. Ska eventuellt köpa en ny ögonskugga, eller typ nagellack eller nått. Vi får se. Ska försöka övertala M att vi ska handla lite nya kläder åt barnen. Tindra behöver byxor och båda behöver lite tjockare tröjor, hoodies och koftor.


En bild från helgen. Me and Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0