Nästa hollywoodfru?!

Fullt upp nu om dagarna. Dom närmaste veckorna kommer inte att bli bättre. Vi flyttar nämligen om lite mindre än tre veckor. Idag hade vi lägenhetsvisning och det är ett par stycken sm kan flytta in redan nu i slutet av september. Så skönt! Vi packade även våra första kartonger idag, 12 stycken med bara böcker, cd-skivor, filmer och tv-spel. Puuh! Vi har så jäkla mycket kvar. Eftersom vi bara har packat ner sånt som har stått undangömt så känns det som om vi inte har kommit någonstans.

Som sagt, det är mycket i skolan för både mig och M. M hade prov bara en vecka efter han började och nu ska han ha prov på tio kapitel om mindre än två veckor. Jag har en del också. Har bl.a prov den vecka vi flyttar. =( Sen fick jag reda på att det kommer att vara ca 200 sidor i veckan som vi förväntas att läsa. Vi räknar med extremt tuffa år på universitetet. Men sen vi vår framtid säkrad (förhoppningsvist). Vi flyttar till Australien, eller kanske USA. M får ett välbetalt jobb på något fett bolag och jag blir den nästa hollywood hemmafrun. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0