Hur ska detta gå?

Usch, har suttit och kollat igenom mitt schema och lite nu under kvällen. Och jag har verkligen bara eftermiddagsföreläsningar. Slutar oftast kl fem, och för Ms del är det likadant. Och detta blir ett stort problem för oss då dagiset stänger halv sex. Och det går ingen passande buss. Mamma kommer att ställa upp när det behövs och jag tror Ms syrra också kan det om det behövs, men ändå. Det skulle vara så mycket lättare om vi hade förrmiddagsföreläsningar istället.

Nu kommer vi iofs ha detta schema fram till höstlovet, så vi får hoppas på att nästa kurs ser bättre ut. Tycker inte om att ha barnen på dagis så sent. Dom är verkligen sist kvar av alla barnen. Man hinner bara hem och ge dom mat sen är det dags för nattning i stort sätt. Mina små pluttar!


gammal men mysig bild på dom! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0