Brr..

Fyy vad kallt det är ute idag, jag kom precis hem från att ha lämnat barnen på dagis. Frosten ligger på marken och vinden illar mot huden. Usch! Det kommer inte dröja länge sen har vi 20 minus och snö ute. Och nu har man ingen resa till Australien att se fram emot. =( Att få åka till ett varmt land när det är snökaos och 20 minus här hemma är nog en av de bästa sakerna jag någonsin gjort! Ska från och med nu satsa på sådanna resor! =)

Resan till England är bokad iallafall. Vi åker den 2:e november och stannar i en vecka. Vi ska upp till Liverpool, M och hans bror och några till ska titta på en Liverpool match. Jag, Eva och barnen ska shoppa! =) Sen ska vi in till London också. Kommer åka runt lite och hälsa på släktingar. Inte många från England som har träffat barnen, bara sett dom på bild. Så det ska bli väldigt kul. Sen missar jag bara 2 dagar i skolan såg jag, utmärkt ju!

Nä, nu ska jag fixa iordning lite frukost till mig själv. M va ute och festade igår efter Sverigematchen, och slaggade hos en polare borta på campus. Han ska ha lektion vid tio, vi får se hur det blir med det. Haha! Mina planer för dagen är att skriva färdigt mitt arbete. Jag har tills kl 23.59 på mig! Wish me Luck!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0