Nu ska det tränas med hjälp av Zumba...

I Söndags när jag var hemma hos min mamma testade jag på att träna Zumba. Ni vet de träningsdvderna som visas på reklamen ibland där man blandar träning med dans? Mamma fick hela paketet här om veckan så jag ville testa det och det var ju hur kul som helst! Och väldigt ansträngande!

Så nu är det bestämt att jag och mamma ska börja träna Zumba tre dagar i veckan! Jag behöver kanske inte gå ner i vikt, men min rumpa och mina lår hade kunnat bli lite fastare, sen har jag en liten kula på magen efter två barn som jag göra vill bli av med. Men framför allt behöver jag träna för jag har ingen kondition över huvudtaget! Efter en kvart i Söndags höll jag på att dö!

En stor fördel är att detta kommer inte kosta något och vi kan träna efter våra scheman!

Wish us good luck!



Någon som har provat Zumba?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0