Jag siktar frammåt..

Det finns knapp någon tid över längre. Var tog den vägen liksom?!! Dom senaste dagarna har det varit mycket plugg och jobb. Vi har varit sjuka allihopa.  Jag är svinförkyld! Och det kommer bara bli mer och mer plugg nu den sista månaden, så är det ju alltid! Känns skönt att snart ha det överstökat iallafall.

Sen får jag lite sommarlov med barnen. Sweden Rock väntar! =) Sen har jag hela Juli, en vecka i Juni och första veckan i Augusti inbokat på hotellet. Men det kommer garanterat bli mer. Sen åker vi till Grekland den 8:e Juli. Vi får se hur det går med det. Pust! Hörde på nyheterna att det hade varit våldsamma protester och flygplatsen var stäng m.m. Usch!




Grekland?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0