Gissa vad som står på schemat idag?

Vi fick lite sov morgon idag. Skönt att få sova ut lite. Milian ligger och sover lunch och Tindra ligger i vår säng och tittar på I drömmarnas trädgård. Så hon kommer nog somna hon med när som helst. Jag har hunnit att slänga in all disk i diskmaskinen och satt på den, slängt in en masik tvätt också, plockat undan alla leksaker, dammsugat, bäddat sängen. Nu ska jag strax börja att steka pannkakor.

M är på möte just nu, han ska börja på årsarbetstid, vilket betyder att han kommer att få en fast lön varje månad plus i Juni kommer han få dubbla löner. =) Så fort M kommer hem måste jag sätta mig och råplugga, har ett stort vetenskapligt arbete i Samhällskunskap B som ska in ikväll. Jag skriver om barnens rätt i Sverige, ganska intressant faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0