En förrmiddag med mamma..

Igår var det mamma och dotter dag (iaf för en förrmiddag). Och det var inte jag som var mamman den här gången. Jag och min mamma åkta ner till stan och gick lite i affärer. Köpte mig två par tunikor, ett par skinnimiterade leggins och strumpor på Gina tricot. Lite nya kläder till en själv är ju lite kul ibland! =) Gick på marknaden och kollade lite, men tyckte inte det var något där. Funderar dock på att dra dit nu någon dag och köpa någon fin blomma till balkongen.

Sen tog vi en lunch inne på Café Coretto. En panini med gorgonzola och parmaskinka. Super gott! Tack för en bra dag mammsen, det får vi göra lite oftare! =)




Köpte bl.a. denna snygga toppen. Zebra är ju så hett! Grr*



Vår goda lunch på Café Coretto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0