Semester i sommar..

Vi håller på att diskutera för fullt om vi ska åka utomlands till sommaren. Ms föräldrar brukar ju bila ner till Grekland varje sommar oc stannar nere i Grekland i ca tre veckor och campar. Vi funderar på att ta flyget ner och vara där i en vecka ungefär. Det hade varit super kul att få komma ner dit, jag har hört M och hans föräldrar pratat så himmla mycket om grekland och hur underbart det är där dom campar.

Nu ska vi bara pricka in så vi kommer ner dit samtidigt, och så att det stämmer överens med våra semestrar. Och sen behöver jag självklart fixa ett sommarjobb, har inte hittat något ännu. Hotellet har jag ju, men det finns inget garanti om hur mycket jag kan få jobba där, efter som allt beror på hur många gäster dom kommer att få.

Men det är inte omöjligt att det blir något iallafall..



Grekland i sommar? Ja tack!


Kommentarer
Postat av: magdalena

åhh, jag vill också till grekland igen, är så otroligt nice där ju=)



du sarah, jag e lika trött som du med. helt sjukt. sover skitmkt och somnar till och med på dagarna.. skumt =)



Puss!

2010-03-15 @ 11:56:48
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0