Plock, plock, plock...

Dagen har hitills bestått av plock, plock och plock. Att plocka är det enda jag gör om dagarna, speciellt barnens leksaker. Det tar aldrig slut! Och sen disk, disk, disk. Tvätt, tvätt, tvätt! Puh! Jag och M har snackat om att skaffa oss en "städhjälpare" inom kort.. En diskmaskin. Vi har knappt tid för att diska längre känns det som, och vi skulle spara så mycket tid på att köpa en diskmaskin. Tid som vi hellre vill lägga på våra barn..


En rosa kanske? Undrar vad M hade tyckt om de?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker aboslut att du ska skaffa en rosa :) Jag tror att han hade gillat de ;) tack för hjälpen innan idag :)

2010-03-12 @ 21:16:41
URL: http://www.unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0