Kalaset avklarat..

Kom hem för en stund sedan från skolan. Hade bara en lektion, så det var inte så farligt. Ibland känns det så onödigt att åka ner till stanm för en timmes lektion, men man måste ju dyka upp ibland.

Igår hade vi kalas för båda barnen och det blev jätte lyckat. Vi blev en del trots allt, det var ju några som lämnade återbud. Jag bakade vår egen tårta för första gången och fick ett recept från Ms mamma. Det blev inte riktigt som hennes tårta, men den blev faktiskt god. Så det blev inte total fiasko iallafall. =) Sen gjorde jag cupcakes och kärleksmums också. Gott! Tindra och Milian fick en massa fina presenter, leksaker, kläder, pengar m.m. Tack så hemskt mycket till alla! =)


Vår fina hemmalagad tårta! =)


Kommentarer
Postat av: Mia

vad var det för tårta? Snart dags för mig att göra tårta också ju, så jag blev lite nyfiken. :)

2010-03-08 @ 20:19:01
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0