God förmiddag!

Dom senaste dagarna har det varit en massa plugg för min del. Var borta på Universitetet igår och lyssnade på två föreläsningar om dom olika programmen som finns där. Men jag vet ju redan vad jag ska gå så. Sen hade jag en muntlig presentation att göra i Svenska C. Är inget fan av sådannt, men det gick faktiskt jätte bra ändå! =) Fick bra respons av både läraren och lyssnarna.

Mille håller låda här, så ska leka lite med honom nu. Ska städa lite här i lägenheten nu innan vi ska hämta Tindra från dagis, det behövs! Man kan knappt röra sig i barnens rum utan att trampa på någon leksak.

Efter vi har hämtat Tindra går vi hem till Frida och hälsar på, så får barnen leka lite. Vi har ju inte träffat dom på jätte länge, då lilla Flora har varit jätte sjuk och legat inne på Sjukhuset. Stackars liten! Men nu är dom friska och vi också, så nu ska vi passa på att träffas! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0