Vill klippa mig!

Solen är här för att stanna, över helgen iaf. Och idag är första dagen på hur länge som helst jag inte har något att göra. Så jäkla skönt! Bara slappa och götta sig i solen! Ska ut med barnen om en stund efter lunch så dom får leka av sig lite också! =)

Jag vill klippa mig! Men vi har inte tyvärr inte pengarna till de. Vi ska ju till Grekland om en månad och måste lägga undan tills dess. Funderar på att klippa mig själv?! Det gjorde jag alltid innan, inte för att det alltid blev så lyckat. Men vad som helst förutom hur mitt hår ser ut just nu. Jag tycker det är så jäkla snyggt att snagga ena sidan, men jag tror fan inte jag vågar! Haha!

more axel pix_7
Typ som den nya sångaren i Crashdiet. =)



Hade jag passat i de?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0