Nu måste vi bli friska här!!

Det är så underbart väder ute, men här sitter vi inne för båda barnen har feber, hög feber! =( Hoppas det går över innan det blir trist väder bara! Vill ut och njuta av solen. Kamilla, Jörgen och Amelia var häär en stund innan, barnen var dock inte så pigga. Dom ville inte ens äta glass, och då mår om inte bra! Men det var trevligt att träffas iallafall, hoppas ni inte blir smittade bara!

Imorgon ska vi kolla på en ny vagn, en Baby Travel syskonvagn. Hoppas den blir bra. Jag kan inte köra vår vagn längre. Den är alldeles för tung för lilla mig. 1500 kr skulle dom ha för den bara. =) Sen ska vi köpa en bilbarnstol också. Vi har iofs ingen bil, men det blir ändå att vi åker då och då, och då måste man ju ha en. Och en bil kommer att komma inom en framtid, så det är lika bra.

Näh, nu ska jag ta mig lite Ben & Jerrys Half Baked. Jag är kär!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0