Har tränat idag..

Vi var uppe strax efter sex imorse. Barnen lämnades på dagiset och jag tog bussen till jobbet idag. Det regnade så sjukt mycket, inget vidare kul väder att cykla i. Mamma kom och hälsade på efter jag hade kommit hem från jobbet. Jag bjöd på kladdkakan som jag bakade igårkväll. =) Sen dansade jag Zumba. Körde två olika program och det va sjukt jobbigt. Tänkte att jag skulle köra med vikter nästa gång. Ska försöka träna åtminstonde tre ggr/ veckan. Vi får se hur det går! Haha!

Nu känner jag mig rikitgt slö iallafall. Ska strax gå och lägga mig. Jobb imorgon, och barnen ska till dagis. Så det betyder att man måste dra sig upp från sängen klockan sex. Pust! Bara två dagar kvar sen är jag ledig i två. Skönt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0