Våran jul!

Det var verkligen jätte länge sedan jag skrev här i min blogg, men jag har verkligen inte haft tid. Haft mycket i skolan, hade grupparbete där vi satt varje dag från åtta till fyra i stort sett. Sen allt de här med julen. Vi har haft gäster eller varit iväg sedan onsdags förra veckan. Vi hade uppesittarkväll med ett gäng och spelade bingolotto och åt god mat och drack lite. Super trevligt! Julafton firade vi hos min mamma, juldagen hos Ms föräldrar. Barnen var faktiskt inte rädda för jultomten i år. Mille var lite tveksam och skrek: "NEJ! NEJ! neeej! så fort jultomten närmade sig honom. Hehe, och barnen blev jätte nöjda med sina julklappar.

Tindra fick: En jätte stor låda full med plast-mat, kastruller och sånt, pärlor, filmer, kläder, my little pony saker, prinsesstiara med ring och örhänge, en rosa boaorm, Hello Kitty pussel, kritor, modellera med formar, Hello Kitty gosedjur, en fé utklädningsdräkt med vingar, tiara, kjol och trollspö.

Mille fick: En gitarr med ljud och mick som man kan sjunga i, ett bilgarage med tre bilar och gubbar, kläder, en Alfons Åberg bok, En hel låda full med play doh lera med en massa tillbehör, En båt med klossar i, dublo lego, en massa bilar, filmer, ett tåg med djur som låter, fingerfärg, en Zhuzhu pet hamster som går av sig själv. 

Jag fick: En ny kaffekokare (vår gick sönder bara några dagar innan julafton), en stekgryta, ett DKNY Be Delicious sett med parfym och body lotion, en sminkväska, mascara, ögonskugga, presentkort på H&M och ett på Gina tricot och 1200 kr i kontant sammanlagt.  

I söndags var jag en runda och tittade på Grand samarkand på mellandagsrean. Fyndade fyra tröjor för under 400 kr. Billigt och bra! Ska dit idag igen och titta efter en ny kamer. Jag berättade ju att min kamera gick sönder i England. Garantin täckte inte det, det skulle kosta oss 3465 kr att få den lagad!!! Jävla skit garanti!! Så vi tog de på hemförsäkringen fick tillbaks nästan 2000 iaf. Så ska försöka hitta en ny kamera nu istället. Känns ända sisådär, jag hade liksom den kameran i två månader om ens de.. Ska aldrig mer lägga till garantier på mina saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0