Trött och seg!

Presentationen idag gick bra. Kändes lite deprimerande att när man åkte dit så var det ljust, en och en halv timme senare är det becksvart ute. Usch! På så sätt hatar jag vinterna. Och man blir ju så trött också! Men ser verkligen fram emot julen nu. Jag och M ska ta en tripp till Ullared nu någon dag innan julafton. Vi får se hur det blir, tanken var att vi skulle åka denna vecka, men nu har Ms farmor blivit ganska dålig, så vi vet inte hur det blir.

Usch, vill ha min kamera tillbaks också. Vi lämnade in den på lagning förra veckan, men detta kan ta säkert en månad. Alltså ingen kamera till julafton. Detta är dels därför min blogg har blivit så tråkig, utan bilder och så..

Näh, usch. Jag ska nog ta och lägga mig nu, är så himmla trött! Har en massa sömn att ta igen, vilket typ aldrig händer..


Bjuder på en bild, tagen för en månad sedan ungefär. Båda barnen leker så fint med sitt dublo lego. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0