Lite av fynden från mellandagsrean...

Nu i mellandagarna har jag varit ute på Grand Samarkand två gånger och fyndade lite kläder på rean. Det blev en massa toppar, stickade tröjor, underkläder m.m. Och igår köpte jag en ny kamera för pengarna från vårt försäkringsbolag. Det blev en samsung, den med en miniskärm på framsidan, så man kan se sig själv när man ska ta ego bilder. =)

Köpte hårfärg igår också. Nu ska jag bli blond! Ha, vi får se hur detta går. Har köpt slingfärg i multiblond. M tvingade mig. Har färgat det blont en gång innan när jag var svart hårig, och det gick ju sådär. Köpte sån avfärgningsmedel, och sedan den ljusaste färgen jag kunde hitta. Slutade med att jag tappade hälften av mitt hår, min hårbotten hade frätt sönder. Ingen trevlig upplevelse! Men nu kör vi slingfärg och med slinghätta, där jag ska försöka få in hela håret. Men ska absolut inte bli platina blond, vill bli typ askblond. Så får nog köpa en ny färg sen och få det exakt som jag vill ha det! =)

Visar bilder senare. Det funkar inte att ladda upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0