Back in school..

Båda barnen är iorningsgjorda. Och strax ska jag ta på dom alla ytterkläderna, vilket tar ungefär en kvart. Mycket kläder som ska på, och inte nog på de. När man är färdig med den ena och ska börja ta på den andra. Börjar den första att ta av sig kläderna igen. Alla mammor vet vad jag pratar om. =)

Sen har jag lite över två timmar på mig att skriva de sista på min uppgift från VFUn som jag ska redovisa idag. Börjar vid ett. Måste skriva ut lite papper i skolan också. Vårt bläck i skrivaren har tagit slut! Panik! Man klarar sig verkligen inte på universitetet utan skrivare. Jag tror jag har skrivit ut minst 300 blad sen jag började. Och vi har bytat bläckpatron två gånger redan.

Nu ska jag slänga på mig lite smink och borsta håret..=)


Kommentarer
Postat av: Erica - Mamma till Neo <3 & Gravid igen <3

Hej, kikar in i din fina blogg :)

Jätte fina namn dina barn har, och dom är ju verkligen lika varandra tycker jag :)



kram

2010-12-06 @ 17:16:20
URL: http://ericaslife.blogg.se/
Postat av: TUMADRE

Ja, finska piroger är så gott :-) Det äter vi också varje år och min mormor brukar göra så många att de räcker i flera dagar till...

2010-12-06 @ 17:57:30
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0