År 2010 och frammåt..

Sista dagen på det här året måste ju innehålla någon form av årsresumé och blickar frammåt på de kommande året, så hittade denna listan med frågor:

Vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr?
- Kom in på universitetet vid första sökningen, och det känns helt underbart!
- Har även träffat nya fina vänner!
- Shoppat på Oxford street

Vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010?
- Ett bättre sommarväder
- En resa till Australien ;oP

Vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför?
- 13 Juli dagen då jag och M förlovade oss i Grekland!
 
Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
- Förutom på räkningar, mat och sånt.. Resor! Shopping och inredning.

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2010?
-  Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love. Påminner så mycket om Grekland!

Vad ångrar du under 2010?
- Att jag läsa och jobbade heltid månaden innan sommaren. Hamnade efter jätte mycket i skolan och var så stressad! Men allt löste sig till slut och jag fick mitt slutbetyg från komvux. 

Blev du kär under 2010?
- Är redan så kär så..

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Firade med de nära och kära, fick en super bra kamera av älskligen, som tyvärr fick sig en smäll när vi var i England och gick inte att laga! =(

Hur skulle du beskriva din stil 2010?
- Oj, svårt. Jag har ju alltid nästan bara burit svarta kläder, men detta året har jag faktiskt lyckats få in lite fler färger i min gaderob. Några favoriter har ju varit lack och skinn detaljer på leggins, mycket spets och transparenta skjortor.

Vad ser du framemot år 2011?
- En underbar sommar med familjen på franska rivieran ♥
- Ett år närmare min examen som förskolelärare
- Att få se mina barn växa och utvecklas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0