Nu ska vi plugga!!

Idag hade jag intruduktionsföreläsning av första kursen. M och jag tog bussen ut tillsammans för han började också kl 15.00. Slutade vid 17.00 och fick skjuts av Ms mamma som också var ute på Universitetet. Barnen var på dagis till halv sex, sista barnen kvar. Usch, känner mig så dum att låta barnen gå så långa dagar. Men det kommer bli så nu eftersom vi har många eftermiddagspass.

Får reda på exakt hur mitt schema kommer att se ut imorgon kl 07.00. På torsdagar har vi ingen lektion, utan det är en inläsningsdag och på fredagar har vi seminarium. Så mycket vet jag! =)



Jag och M shoppade lite studiematerial här om dagen. Syns det att vi tar detta på allvar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0