Hej Augusti!

Vi hälsar Augusti välkommen, och hoppas på att sommarvädret kan titta förbi en sista gång. De senaste dagarna har jag sett att löven har börjat falla från träden. Usch, tiden går för fort ibland! Nästa månad fyller jag år också. =/

Igår åkte jag och M inlines med barnvagnarna. Barnen tyckte det var jätte kul. Det gick ju mycket snabbare än vanligt. Sen får man bra träning också. Vi åkte upp till mamma, tog en kopp kaffe och snackade skit. =) Fick låna tyngder av henne också, som behövs till ena Zumbaskivan.

Nu sover båda barnen. Jag ska städa undan här lite. I eftermiddag är det Liverpoolmatch och då kommer lite folk hit. Sen ikväll blir det myskväll med familjen. M jobbade sista natten i natt, så nu har han 3 veckors semester (igen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0