Goofy...

Idag vaknade vi tidigt. M var uppe redan kvart över sju. Redan då låg man halvaken i sängen. Sen ringde dom från jobbet och ville att jag skulle hoppa in och jobba. Men M ska ju på sin introduktionsmöte idag och kommer att vara iväg större delen av dagen. Så det blev inget med det. Jag jobbar ju både imorgon och på lördag.

Nu håller vi på att göra oss iordning. Vid tolv traskar vi bort till min mamma. Mina syskon fåt passa barnen n kort stund medans jag är på lägenhetsvisning klockan ett. Hoppas det går bra. De enda kraven vi har är att man kan sätta in tvättmaskin och diskmaskin. Sen såklart att den är fräsch, eller att man får tapesera om. Sen att rummen är stora nog för att barnen ska kunna dela rum.



Haha! Vilken klockren bild!! =)


Kommentarer
Postat av: mia

hihi :)

2010-08-19 @ 13:41:21
URL: http://miakurtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Guuud vad dina barn är lika! Ser ut som tvillingar!

2010-08-23 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0