En lång dag...

Idag har jag jobbat, direkt efter jobbet hämtade jag barnen från dagis. Allt hade gått jätte bra. Fröknarna tyckte att Tindra hade utvecklats jätte mycket, pratade jätte bra, bredde si macka själv, tog på sig ytterkläderna själv osv. Och Millemannen hade börjat prata han med minsan. =) Vi gick hem til min mamma, hon skulle nämligen färga håret på mig. Svart, som vanligt! Sen bjöd hon på kvällsmaten också..

Just nu sitter det ett helt gäng killar och tar upp båda våra soffor och tittar på när Liverpool möter Manshester City.. Kul!.. Njaa.. Jag smet undan när det blev för livat och satte mig här istället. Imorgon ska vi upp tidigt. Barnen ska vara på dagis tjugo i åtta och jag ska ta bussen till Universitetet 08.05. Spännande! Nästan lite pirrig i magen. I veckan kommer det vara Kick Off, så det kommer nog bli ganska kul. Ska inte dricka för mycket bara. Snälla Isabelle och mamma ställer upp som barnvakter, bara för den här veckan.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0