Vi får besök...

Nu sover barnen, och jag passar på att sitta här som vanligt. Det inte ofta jag kan göra det nu för tiden. Det är full fart här hemma med båda barnen. Milian har börjat ta sig frammåt på allvar nu. Nu måste man hålla koll på honom!

M kör sina farföräldrar ner till Köpenhamn idag, dom ska med flyget tillbaks till England. Så han kommer vara borta större delen av dagen. Han skulle ara hemma till sjutiden trodde han. Magda ska komma och hälsa på och hålla mig sällskap. Trevligt!

Nu måste jag börja diska vårt lilla diskberg och plocka undan lite. Det ligger leksaker överallt!



Jag och Magda för ett antal år sedan.
(i våra bästa år. haha!)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Damn! Så heta vi är alltså, vi har haft mycket kul ihop=) Tack för idag baby, alltid lika kul att träffa er! <3

2009-09-30 @ 20:38:32
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0