Jag märkesfjolla?! Nääh?!

Igår hade jag besöksrekord på bloggen för den här månaden. Va det något speciellt igår liksom?! Men det är bara kul att nya läsare hittar hit, ni är så välkomna så! =)

M gick aldrig på arbetsintervjun, hans brorsa hade varit på exakt samma intervju och dom ger bara ut provisionslön. Nej tack! Men och andra sidan blev han uppringd för bara någon timme sen och bokade in en annan arbetsintervju som säljare. Detta jobbet innebär fast lön, och 100% ger över 20 000 kr innan skatt. Detta vore det perfekta jobbet för oss, jag bli överlycklig om han får det!

Jag var nere i stan innan. Jag och mamma var inne i den nya barnbutiken Lilla Skattkammaren. Det var mycke större än vad jag trodde. Dom hade precis fått in den nya höst kollektionen av Ej Sikke Lej = Sarah glad! Jag har blivit en märkestönt, jag vet. Men kläderna är så fina och av bra kvalitet, dessutom har dom ett högt andrahandsvärde, så om man säljer dom på t.ex Tradera får man igen dom extra pengar man lagt ut bara för att det är ett känt märke.



Höstnyheter från Ej Sikke Lej.


Ja, så var jag inne på Krokodila också, kom självklart ut med en tuff tröja från Nova Star åt Tindra. Det var ett måste! Haha!


Den här tröjan blev det!
175 ;-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0