Tjejigt värre...

Igår var jag nere i vårt förråd och letade fram Tindras gammla gåstol. Milian vill inte ligga i sin babysitter längre och försöker dra sig upp hela tiden. och Tindra var ju 6 månader när hon började stå och gå i den. Jag fick först rengöra den och tvätta sitsen som var otroligt smutsig. Men nu är den som ny igen. Milian tyckte det var jätte kul, han har till och med tagit några steg frammåt med den. Gåstolen är dock rosa och röd, väldigt tjejig. och stackars Milian måste sitta i den, men ska jag vara ärlig så tror jag inte att han bryr sig. Han verkar tycka det är lika kul för det! =)


Kommentarer
Postat av: mia

Eddie springer också runt i gåstol =) Han tycker det är jättekul och spännande att han faktiskt kan ta sig fram själv =)

2009-09-05 @ 17:47:14
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0