Stressig vecka..

Det har inte blivit mycket till bloggande idag, och kan nästan räkna med att det kommer vara så restrerande av veckan. Vi har fullt upp i veckan. Så här ser vår vecka ut:


Imorgon(Tisdag): Ska jag ner till stan på förmiddagen och leta efter kläder som jag kan ha på mig på dopet bla. Sen ska M repa. 
Onsdag: På förmiddagen åker vi och handlar för dopet + mat för veckan. Sen ska jag och Tindra på Circus i Rottne, Milian passas av Isabelle, och M ska åka ner till Köpenhamn för att hämta upp hans farfar, farmor, farbror + flickvän som kommer från England. Ska förmodligen baka lite pajer hemma hos mamma också.
Torsdag: Kommer gå åt att storstäda hela lägenheten. Senare under eftermiddagen kommer det hit 10 personer från Ms släkt och vi ska bjuda på middag. Vet ännu inte vad vi ska bjuda på?!!
Fredag: Ms vän från Gerkland kommer vid 14.00. Mamma kommer förhoppningsvisst och jälper mig med all mat som ska göras åt dopet. Vi gör allt själva! Vi har delat upp det så jag och mamma gör några saker och Ms familj gör några. Vi hjälps åt allihopa! Det ska dukas, fixas och gud vad vet allt.
Lördag: DOP! Hoppas att allt ska gå bra och att vi får det trevligt med inte allt för mycket stress. Dopet är ganska så sent, så man ha i stort sett hela dagen på sig att förbereda ännu mer, och tur är väl det.


Förutom att fixa inför alla som ska komma och dopet, så ska man ju ändå hinna med vårt vanliga vardagsliv med två småbarn. Som sagt, det kommer att bli en jobbig vecka. Därav kommer det inte bli så mycket bloggande som ni kanske förstår..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0