Hemma hos mamma i Rottne..

Japp, idag åkte jag hem till mamma i Rottne utan barnen. Kände att jag behövde en lugn dag för mig själv. Plus att jag får sovmorgon imorgon också. Skönt! Vi var ute och gick en runda innan, jag och Rasmus satte på oss inlines och jag försökte mig på att åka på dom. Det var riktigt länge sedan, men inga skador skedde. =)
Nu har vi precis avnjutit en hemmalagad pizza med skinka, fläskfilé, mozarellaost och beaniesås. Mycket gott!

Ikväll är det säsongdags för Idol, det slutar väl med att man kollar på det. Jag tycker ju endå att Auditiondelen är den roligaste. Imorgon åker vi in till stan runt tolv, så kommer vara hemma igen runt två kanske?! 


Jag och min bror visar upp våra konster på Inlinsen. Haha!



Vår goda pizza!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0