En trevlig överraskning!

Idag har vi varit hemma hos Frida och Tuva. Barnen lekte fint den här gången. Tindra lekte mest med kattens leksaker, men hon tyckte det var lika kul ändå. Tuva fick en stor kram ev Tindra när vi skulle gå så hon nästan tappade balansen. Det kallar jag en Bamsekram det! =)

Det var ju meningen att M skulle fixa bordet idag och det var dels därför vi stack bort till Frida, men nu blev det inte så eftersom en annan mindre rolig sak dök upp istället. Som jag kanske inte ska dra upp här på min blogg, jag har ju egentligen inte med saken att göra.

En roligare överraskning var att jag vann en trevlig tävlig igårkväll hos Tant Ulrika. Inget mindre än ett hemligt paket från Gangstar, värde 300 kr. ÅÅh vad kul! Jag älskar Gangstar kläder på köpet så detta blev jag väldigt glad över! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0