En snabbis på stan...

Gissa hur mycker jag hann att baka igår?! Inte någotning!! Ha! Det slutade med att jag började röja i lägenheten istället. Det behövdes ju. Sen var det en massa andra saker som skulle göras, båda barnen skulle ha lunch och bytas blöja hit och dit och den vanliga. Dom flesta som läser min blogg har ju ett barn och visst tar dom upp tid, då kan ni tänka er hur det är att ha dubbelt upp. Ibland undrar jag hur jag ens hinner med att blogga ibland?!

Som sagt, var nere i stan med mamma innan i förmiddags. Var där själv utan barnen, dom fick vara hemma hos M. Så jag fick andas lite. =) Det blev ingen fika för oss utan vi gick och kollade i affärerna istället. Mycket roligare! Hehe! Jag hittade en jätte söt Bodysuit åt Milian från Molo som jag köpte inne på Krokodila.

Nu ska jag bara beställa en långarmad klänning åt Tindra och en body åt Milian från Villervalla, sen får barnen inga fler kläder på ett tag. Sen ska jag behålla pengarna åt mig själv. Jag och Mamma ska ju till Ullared snart, den 10:e Oktober. Så ska spara resten av pengarna tills dess. =)



Bodysuit från Molo



Traderavinster!
Body från Molo
Velour Byxa från Katvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0