Tack för igår!

Jag hann aldrig blogga igår. Det var verkligen fullt upp! Först jobb till 14.00, sen hem och käka lunch och ta det lungt. Vid halv fem drog vi hem till Danne där mamma var och hälsade på lite och hade trevligt. Tindra dansade, tjoade och hade sig. Lilla busan!

Dom följde med hem och försökte sig på att spela lite Wii, haha! Det gick inte så bra. Sen kom Magda och skulle hålla mig sällskap medans M skulle dra på sin brors 21-årsfest. Han och John var här och förfestade en stund, vid halv tio drog dom. Dåvar det bara jag, Magda och barnen här hemma. Jag var trött och flummig, som kanske inte var så konstigt då jag hade gått upp tjugo i sju..(?!) Men trevligt hade jag! Tack för att du kom Magda och gjorde min lördagskväll så mycket trevligare! =)



Bus Nr.1!



Bus Nr.2!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack själv gumman för att jag fick komma! =) Älskar att vara med er <3

2009-10-25 @ 19:58:46
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0