Studiefunderingar...

Är hemma från jobbet nu. Var tvungen att sluta vid ett för M började vid två och inte kan vi lämna barnen inte. Så det blev ett snabbt hej och åt en pizza tillsammans sen hej då. Han slutar vid halv tio, sådär lagom kul. Sen ska jag jobba imorgon också, så vi går om varandra och träffas knappt idag.

Jag saknade barnen så sjukt mycket idag på jobbet. Mina små pluttar! =) jag fattar inte hur det ska funka sen när jag börjar jobba fullt ut eller plugga. Jag kommer sakna ihjäl dom ju! 

På tal om jobb och plugga, så tror jag att jag har bestämt mig. Jag ska plugga till förskolelärare, jobba med små barn och ska inrikta mig lite på barnens lek, lärande och utveckling. Detta kan jag dock inte läsa förren till höst. Så funderar på att läsa en grundläggande kurs inom samma område, typ pedagogik. Kanske "Det lärande barnet - dialog Reggio Emilia". Har läst lite smått om det och det verkar lite instressant. Fast detta kan man inte läsa i Växjö, men om man söker i Oskarshamn ev Hultsfred så kan man läsa på Distans 100 %.


Kommentarer
Postat av: mia

jag funderar också på att läsa till förskollärare =)

2009-10-14 @ 20:56:10
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0